Glsh23 Elazığ Medilen hastahanesinde yeni yılda doğum fiyatı alan var mı yada ocak itibariyle doğum yapan var mı acaba fiyat bilgisi almak için soruyorum
Tgbkts Glsh23 valla oyle fethi sekine mi gitsem diye de tereddütte kaldim orayla alakali da pek iyi duyumlarim yok ama
Bglmmrn Tgbkts memnun olsnda var olmayanda sadece acil bişey olduğunda acilde suni sancı için çok zorluyolar gidersen eğer Necati kaya çok iyi orda ikinciye hamile kalirsam oraya gitmeyi düşünüyorum