Benim de Bat 15 sanırım 2. Yumurtalamayı görüyorum iki gündür dünü değerlendirdik bakalım bugünkü test ne çıkacak dün beta vermiştim negatif çıktı daha çok var adetime bir de 2. Yumurtlama oluyorsa eğer geç döllenmede olabilir diye umutsuzluğa düşmedim şuan 😅