Nasirliiii Tugbadurmus12 ben yaptirmadim insAllah 20 haftada detayli yaptiracam doktorum tavsiye etmedi
Aysnrplt Ben ikiliyi yaptırdım bir de detaylı ultrasona girmeyi düşünüyorum. Aldırmak ya da aldırmamak değil mevzu yaptırmasam acaba bi sıkıntı var mıydı diye içim içimi yerdi. Ultrasonda bişey çıkmadı çok şükür inşallah kan sonuçları da iyi çıkar. İçim rahatladı bebeğim sağlıklı diye ☺️
Nasirliiii Tugbadurmus12 Fazla para harcarsin dedi sonucta ultrasonda bakinca her seyin yolunda oldugunu goruyo benim arkadaslarim da yaptirmadi icim rahat benim
Tugbadurmus12 Nasirliiii bana da öyle geliyor belli olur diye düşünüyorum ama bi yandan da harcama felan herşeyi geçtim içimde merak kalmasın diye de yaptırıcam
Nasirliiii Tugbadurmus12 Tabi canim rahatsiz kalacagina yaptir tabi zarari yok ben rahat oldugum icin gerek duymadim