Zzeliha Kızlar doktor bana 3580gr dedi bebişim kgsunu ben normal doğum istiyorum beni zorlar mı acaba daha 2 haftam var doğuma ama endişe içindeyim 🥺
Sevvalaydin Zzeliha iki haftada en fazla 3700 küsür olur 4 kilodan fazlasına sezeryan diyorlar bence sorun olmaz ben 1 haftada sadece 25 gram almıştı ikinci gitmem 150 gram almıştı son 2 3 hafta daha yavaş kilo alıyorlarmış doktorum öyle dedi . 39+5 im 3500 gram bebeğim
Benanne13 Bizimki de 3500 kg suan 4ü bulur dedi sezaryen onerdi doktor 2 haftam var benim de aynı sekilde 37+6 ama ne yapacagım bilmiyorum keske suan baslada dogum 🙈
Benanne13 Mrymne birisi bulgur pilavı tavsiye etmişti pirinç yerine bulgur tüketiyorum. Yulaf muz süt blend ederek içiyorum yumurta peynir sıklıkla tüketiyorum bir de çiğ badem fındık ceviz aldırıyormuş onları yiyorum 🙏🏻🌸
gokce-17 39+1 haftalıgım dün vardı kontrolüm benimkinin kilosu da 3960 bende tedirginim ama bir sorun olsaydı doktor derdi sezeryan diye ama demedi seninde sorun olacağını düsünmüyorum bizimkiler biraz tosun olmuş 😂😂