yesildeniz_ Duphaston kullanıyorum reglime 5 gün var ama lekelenmem var. Duphaston kullanıp aynı durumu yaşayan var mı? Tüp bebek tedavisine başlayacağım randevu aldım ama reglim başladıysa randevum iptal olabilir
AlyaO yesildeniz_ merhabalar duphaston adet söktürücü ama hamileyseniz bebeğim tutunmasına destek veren akıllı ilaçlardan bir tanesi. Ayrıca tüp bebeğe başlayacaksanız da lekelenmeyi de söylemeniz gerekiyor doktorunuza veya sizinle ilgilenen hemşireniz varsa
Dilan-F yesildeniz_ bende 2 asilama geçirdim ikisinde adete kadar duphaston içtim adet geciktirdi sonrasında 1 hafta kahve rengi lekelenme oldu sonrada adet oldum ilacı bıraktım …
seda_ay yesildeniz_ ben iki aydır kullanıyorum ve ilacı kullandığım dönemler lekelenmelerim oluyor ya etkimi gösteriyor acaba
yesildeniz_ Beklemediğim bir şeydi duphastondan dolayı lekelenme olduğunu düşünüyorum. Lekelenme yapar mı acaba