BusrAsil2019 33 haftalığım kontrol vardı bugün doktor çatı kontrolü yaptı açılma var mı diye kızlar daha erken değil mi bu haftada bakılması?
Meryeminannesi20 BusrAsil2019 biraz erken olmuş genelde 38 den sonra bakıyorlar doğumu tetikleyebilir
Poyrazefeoz BusrAsil2019 34 haftalıgım benimde ağrım ve akıntım vardı ama sadece ultrasonla rahim ağzı uzunluğuna baktı bide nst onun harici çatı muayenesi yapmadı inşallah bir sorun olmaz canım
Aslaninannesi_ BusrAsil2019 Tamam ondan dolayı bakmıştır benimde geçen vardı ama alttan bakmadı nstye bagakdı sadece
Aslaninannesi_ BusrAsil2019 ayaklarını yükseğe koy dinlen bir şey olmaz Allah’ın izniyle olursa direk hastaneye git kendini takip et
Dimple7 BusrAsil2019 bana 36+3te bugun ogleden once cati muayenesi yapildi, hic acitan bi sey degil. Akinti ya da kanamam olmadi henuz ama karin agrisi ve bel agrisi var, doktor rahim agzin kapali ve catin normal doguma musait dedi
BusrAsil2019 Dimple7 canım benim ikinci doğum olacak biliyorum acıtan bir şey olmadığını da 33 hafta da akıntım var dedim diye açılma var mı diye de bakalım deyip bakması biraz garip geldi Çünkü oğlumda ileri hafta da baktılar ve o gün nişanım gelmişti ya şimdi de gelirse diye tedirgin oldum 😒