Busra_bugraaa Senveben yaaa ne güzel az kalmış saglıkla alın kucagınıza benim 72 ama geçmek bilmiyor bu son aylar 😒
Senveben Busra_bugraaa amin cümlemiz sağlıkla yavrularımızı kuşağımıza alalım inşallah 🥰bende geçmiyor diye düşünüyordum ama şuan geriye baktığımda ne çabuk geçti diyorum