39+0 olduk pek bir belirti yok nişan yok şu yok ara ara adet sancısı gibi kasıklarıma ağrı giriyor makat kısmım oradaki kemiklerim ağrıyor baskı hissediyorum dünden beri belime ağrı giriyor birşeyler saplanıyor sanki 40a kadar beklemeye devam gelmezse durumuna göre bakacağız dedi doktorumuz