DryStr @Aynur4564 34 haftalığım 15 inde kontrolüm var ama 37. Haftada alırız demişti bekliyorum bakalım 🌸
muphem Aynur4564 34+2 normalde 40 hafta 12 şubatta bitiyo.. ssvd istiyordum ama riskli gebeliğe girdim, sezaryen olucam. 37 ya da 38. Haftada doğum olur sanırım:/
Kze Aynur4564 uygulamaya gore 10 gun 38+4 teyiz beklemekteyim bi an once kavusmak istiyorum bebisime🥹
Figen1-2 Aynur4564 uygulamaya göre 3 gün kaldı. Bakalım ne zaman gelecek. Zaten dönmezse daha da mecbur sezeryan olacak gibi görünüyor
Mrv30 Figen1-2 Bazi egzersizler varmis.Bir engel yok ise onlari deneyebilirsiniz.Bebegin donmesi icin hayirlisi ile kucaginiza alirsiniz umarim.
Zzeliha Aynur4564 38+3 15 ocak dendi ama normal olacağı için ne zaman gelir oğluşum sabırsızlıkla bekliyoruz ☺️
Figen1-2 Aynur4564 hayır yarın gideceğim doktora bakalım ne diyecek. İnşallah bebiş dönmüştür de normal doğum olur. Dönmemişse de artık sezeryan günü verir heralde bilemiyorum Sağlıkla gelsinler inşallah
Kze Kubra11122 ebe basinin cok asagida oldugunu tamamini hissedemedgni soyledi bi de karnimda sertlesme seklinde kasilmalardan baska bi belirti yok maalesef sizde durum nasil
Berivanahmet @"Aynur @Aynur4564 bebeğim 35+1 dün kontrole gidince bebeğin kanala girdiğini her an doğum olacağını söylediler çok tedirginim🥺
Zehrftma Berivanahmet siz kanala girdiğini hissetmediniz mi belirti falan olmadımı bende 36+0(37.)haftaya girdim dündedir adet sancısı gelip gidiyor ilk gebeliğim bilmiyorum hiçbişey kasılma oluyor arada belim zaten çok kötü