elfdmrdgn Merhaba hanımlar, 35+3 haftalığım ve idrarda proteinim 30 çıktı. Böyle bi durum yaşayan var mı
Gulcan-66 İlk gebeligimde yaşadım protein kaçağı çok şişme ve tansiyon yapiyo riskli bı durum 37+2 de kızımı kucağıma aldım sağlıkla çok şükür ama dikkat edilmesi gereken bı durum
Nehir3434 elfdmrdgn valla bende korkuyorum benimde tansiyonum var en çok korktuğum şey protein kaçağı onun için sürekli idrar tahlili veriyorum 😂