İri bebek olduğu için sezaryene alındım. Ameliyat süreci normal zaten. Depend kesinlikle almalısın. Göğsün kuruysa şimdiden nemlendirmeye başlamalısın. Sezeryanda ilk günler süt gelmediği için bebek boş çekiyo tam tutmayı da bilmiyo. Yara olmaya çok müsait. 3. Gün daha sütüm gelmeden yara olmuştu. Garmaspan merhem sürüp gümüş kapak kapattım. Nerdeyse akşamdan sabaha geçti. Bu basit gibi gelebilir şuan. Ama meme ucu acısı sezaryen acımdan daha çok canımı yaktı öyle söyliyim.