Merhaba,
28 aralıkta gebelik testi yaptım hafif silik çizgi oluştu iki gün sonra kan testi verdim Hcg miktarı 81,74 çıktı
4 gün arayla tekrar kan testi verdim Hcg 118 çıktı. Aile hekimi ultrason ile birşey göremediğini diğer idrar ve kan değerlerimde sorun görmediğini fakat çok yükselmediği için kimyasal gebelik olduğunu belirtti 5 gün sonra kadın doğuma randevu buldum kimyasal gebelik var mıdır sizde süreç ne oldu yardımcı olur musunuz
Son regl tarihim 16 Kasım
Yumurtlama tarihim 2-3-4 Aralık
Çizgi gördüğüm tarih 28 Aralık
2 ocakta yerleşme kanaması oldu çok açık kahve