kızlar bn malatya da yaşıyorum biliyosnuz ki sürekli deprem oluyo bnde 33 haftalık oldum bide oğlum var sürekli tedirginim bebeğim doğarsa nasıl olacak diye her uzman bu konuda bişey söylüyo sizler ne düşünüyorsunuz buzluk hazırlığı falan yaptım ama acaba evimde olur muyum korkusu var hep