Bugün kontrole gittim açıklık sancı hiçbişey yok ama bebeğin plasentasında kireçlenme olduğu için bebeği almak istedi bende normal doğum diye ısrar edince yarın sabahtan fitil atarız açıklık sağlarız ama yinede olmazsa mecburi sezeryan dedi doktorum. Çok heyecanlıyım ve sürekli anlamsızca ağlıyorum 😭