8 haftalık hamileyim geçen hafta gittiğimde 2 cm bu hafta 2.5 cm olmuş büyümüş bir kıstim var korkuyorum doktor progesteron ve duphasan yazdı riskli gebelik dedi bebek aşağıda dedi başına gelen gebelikte kist sorunu olan varmı nasıl geçti hamileliğiniz sorun olusturdumu düşükle mi sonuçlandı yoksa çok moralim bozuldu bir yardımcı olur musunuz 👼