Kızlar merhaba bebeğim 3 buçuk aylık son bir kaç gündür uykuda sıçramaya başladı bu yüzden sürekli kendini uyandırıyor bir sıkıntısı olabilir mi ya da normal mi bu durum bir de normalde yatarken kollarını kundak yapıyordum bıraktım kundak yapmayı acaba bundan dolayı mı bu kadar sıçrıyor uykuda?