Sevgiiss anneeolmkkk testlerin kapaklarını açmayın kızlar hava aldıkça bozuluyor silik çıkarabiliyor başka test dene canım var gibi duruyor ama
petronix anneeolmkkk Bat ne zamandı? Yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyin pozitif görürseniz pazartesi veya acilde gidip kan verin inşallah vardır.
Talentedmom anneeolmkkk bence tek çizgi ben yaptığımda çok net 2 çizgi çıkmıştı sonra diğer eski testten yaptım onda da 2 çizgi çıkmıştı mutlaka diğer eski testten de alıp deneyin
anneeolmkkk Kızlar ilk 5 dakikada çıktı hep yalancı pozitif veriyor yazmışlar bu markayla doğru sonuç alan oldu mu?
anneeolmkkk Sila41_ aslında dün verdim negatif çıktı gecikmemin 6. günü. Farklı marka test ile yapıp tekrar pozitif çıkarsa öyle kan vermeyi düşünüyorum
anneeolmkkk Sevgiiss kuruyana kadar açmadım canım çizgi belirdikten sonra kırmızı mı diye bakmak için açtım bu bilgiyi bilmiyordum sağol💜 akşam farklı bir marka ile deneyeceğim inşallah çıkarsa yarın kan vereceğim
AlyaO anneeolmkkk sabah ilk idrarla deneyin. İlk idrardan sonra sıvı tüketimi idrardaki betayı seyreltiyor o yüzden yeni bir gebelikse negatif çıkarabilir. Sizinki zaten silik çıkmış o yüzden sabah testi yapmanız daha sağlıklı olur sizin için. Bol pozitifler görürsünüz inşallah
anneeolmkkk Çok sağolun kızlarr amin inşallahh🙏🙏 6 gün geciktim geç yumurtladım bu ay geç döllenme olabilir. Ama test hakkında yalancı pozitif verdiğiyle alakalı yorumlar okudum umarım doğrudur
Akseec Daha dün kan vermissiniz negatif cikmis bugun testin pozitif olmasi imkansiz yalanci pozitif olabilir degeriniz olsa bile 2-3 anca olmustur onu da test gormez zaten
honey34 Akseec imkansiz degil canim bu testler hep pozitif veriyor malesef bende silik bile degil burdayim diye bagiran pembe silik cizgiler kan testi 0.200 tovbe ettim artik bu testlere
anneeolmkkk Kokii 4 küsürdü canım sonra tekrarlamak için bekledim 6ya yakın bir değere yükselmişti sonra tekrar yükseldi ama kimyasalla sonuçlandı🥺