Sara_bebek Brcnfrt cok sevindim sağ salim kucaginiza alirsiniz Allahin izniyle benimde oglum olucak kovuşmaya bişey kalmadi rabbime şukurler olsun her nimetten tattirdi birde kizim var 2 yaşinda🥰🩵
Brcnfrt Sara_bebek amin amin cümleten insAllah 😍 Aaa öyle mi Allah bağışlasın💗benim de bir kızım var oda 4.5 yaşında hamd olsun verene diğer meyvesinden de tatmayi nasip etti 🥰 ne kadar kaldı doğuma sizin ?
Sara_bebek Brcnfrt çok şükür 🙏 programa gore 92 gun kalmiş sezeryan olacagi icin 2-3 hafta once alinacak Allahin izniyle hepimiz sağ salim kovuşuruz yavrularimiza
Bsrabzkrt Sara_bebek https://mutluresim.com/images/2025/01/06/1ymdFM.jpg. Banada bakarmisin canm karından ultrasonla bakildi kesenin içinde solda bebis
Defnemome Sara_bebek hayır tam tersine çok şükür bir kızım var Buda erkek Allah iki meyveden de nasip eti elhamdülilah🤲😍