mlkkk Obirtazeanneee gayet normal herşey ense kalınlığı 1.2 çıkmış 3ün altındaysa normal kabul edilir sizin ki gayet iyi
AnayimBenAna_ Obirtazeanneee bunun için net birşey söyleyemem dr randevu almadınız mı sonuç göstermek için