Kızlar 17+4 üm doktorum ölçtüğünde 40 çıktı normal dedi iki hafta önce. Ama bende belirtiye dair herşey var. Aşırı akıntım var biraz önce iç çamaşırımın üçte birini kaplayan beyaz ve su gibi bişey beraber geldi. Aynı zamanda haftalardır sol tarafta kramplar çok fazla dönerken yürürken. Var mı böyle belirti yaşayan yoksa ben mi endişeleniyorum bir sonraki muayenem 10 gün sonra