Kızlar 22 gün önce doğum yaptım. 15 gün kadar sezaryen dikişimden akıntı geldi ve pansuman felan derken bitti çoktan çok şükür. Ama şimdi de göbeğim sanki sezaryen yerinin üstüne geliyor gibi hissediyorum. İlk başta şişlik felan sandım ama sanırım şişlik değilde bu göbek 🤷🏻♀️ sezaryen dikişimin üzerine geliyor gibi ve rahatsız ediyor beni yürürken felan. Başına gelen var mı bu ne zaman geçer ? Dikişlerimi hala gazlı bezle batikon sürüp kapatıyorum onun üzerine geliyor göbek. Kiloluda değilim hamilelikte de 10 kilo aldım doğumdan sonra hepsi gitti zaten. Neden böyle olmuş olabilir ?