mervedmrcn Ay biz bugün gün aldık hanımlaaaar 36+4 haftalığım 39+0a gün verdi 20 ocakta sezaryen olacağım Allah nasip ederse şimdiden heyecan bastıı 🤲🏻☺️ benimle aynı gün doğuma girecek anneler var mııı💖
Dlrdilara mervedmrcn beeen 😍 ben de 36+3üm 20 Ocak olsun dedi. Ama 20 Ocak burç konusunda kararsız bir tarih bazı yerlerde oğlak bazı yerlerde kova diye geçiyor. O yüzden 21i mi olsa diyorum 😁
Girlmom mervedmrcn Benim 38 hafta 20 ocağa geliyor eğer haftasında gerileme olmazsa 27 ocak olursa 20 ocak dedi doktorum
mervedmrcn iremarsln37 Rabbim yavrularımızı sağlıkla kolaylıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥹🤲🏻💖
mervedmrcn Dlrdilara eşim ve bende kovayız kızımızda kova olsun çok istedik ama şuan şüpheye düştüm bak😂 kova yazıyor ama genelde
mervedmrcn Dlrdilara benimde ilk doğumum hayırlısıyla alalım inşallah kucağımıza🥰♥️ neden 38de alacak doktorunuz ?
Busrakeyvan mervedmrcn nasipse ben 20 ocakta ikinci sezeryanimi olucagim bir oğlum vardı kızıma kavuşacağım 💗