U-M_mom @Elamomy @Eymenkuzusu Keseye yerleşmesinden cinsiyet tahmini yapıyordunuz sanırım bizede bakabilir misiniiz? Merak işte 😄
Gmom_ Eymenkuzusu Altan bakılınca sağda olsa da kız mı oluyor yine aynı mantık mı üstten ve alttan bakıldığında sağdaysa kız mı deniliyor canım
Eymenkuzusu Gmom_ rahmin saginda ise erkek solunda ise kiz alttan bakilnca bu sekilde gözüküyor. Karindan bakilinca da tam tersi oluyor. Ayna gbi yani soldaki erkek sagdaki kiz
Bernaydiii https://dosya.imgyukle.com/sPtFBq4r Merhabaa bana da tahminde bulunurmusunuzz. 12 haftalik ultrason görüntüsü
Gmom_ Eymenkuzusu çok teşekkür ederim rica etsem arkadaşa ayıp olmazsa onun sayfasından szie atsam fikir verebilirmisiniz doktorlar sağlıksız bir gebelik düşecektir büyük ihtimal diyor ama merak ettim 🥹
Eymenkuzusu Nisa51 kese icinde bebis var miydi sagda ki oku gorup cevp vermisim smdi farkettim her iki tarafta da ok varmis.
Gmom_ Eymenkuzusu vajinal ultrason bu arada 
Eymenkuzusu Gmom_ İnsallah en kisa zaman da saglikli sihhatli guzeller guzeli bi yavrun olur üzülme her seyde bir hayir vardir 🌺🌺
Eymenkuzusu Nisa51 bebiste olmasi lazm ki nereye yerleştigne bakip tahmn edeym bos keseye gore tahmn etmiyron 😊