Fatmaacylnn benim de 37’de oldu, daha erken olması erken doğumu tetikleyebiliyormuş. Zaten 37’de artık bebeğin gelişimi tamamlandığı için tetiklenmesinde bir sakınca yok. Suyu patlama olayını bilemiyorum onu doktorun fark etmesi lazım gibi geliyor bana, tanıdıklarınızın rahim ağzı belki çok kısalmıştı fazla aşağıda olduğu için patlamış olabilir, ya da doktor elini ittirip zorladı. Herkesin deneyimi kendine özel. Siz güzel düşünün güzel geçsin. Doktorunuza güveniyorsanız gerisine fazla takılmayın derim