Selcantvsn 38 haftalıgim şuan kızlar . Pek hareketli değil bı gece 12 de çok hissediyorum. Geceleri hiç hissetmedim gündüzde nadir eder yani acaba normalmi
ZeynepDuru17 Selcantvsn yeri daraldığı için hareketleri kısıtlanıyor hiç hasetmezsen beklemeden hastaneye git
mlkkk Selcantvsn alanı çok daraldığı için veya doğum pozisyonu aldıysa bu haftalarda hareketleri azalması çok normal önemli olan az olması değilde hiç olmaması
Jasmine2426 Selcantvsn bende 38 oldum bu aralar hep böyle sertleşiyor karnım sürekli hareketleri az pazartesi kontrol var
Parilti007 Bebeğin genel olarak hep böyleyse normaldir galiba. Yerleri daraldığı için de hareket etmiyorlarmış pek o haftalarda. Doktorun kontrolde bir şey demediyse sıkıntı yoktur büyük ihtimal:)