Arkadaşlar ben 37 haftalık hamileyim bebeğe ultırpsamda baktıklarında bazen baş geliş pozisyonu da diyorlardı bu hafta makat gelişi dediler o baş gelişi diyenler mi yanıldı son hafta bebek kaktüs geişine döner mi sürekli değiştir mi acaba anlayamadım