Celiko  https://dosya.imgyukle.com/ABcmsbwo Kızlar gebelik var mı yüksek çıkmış ama değer normal diyor
Ftmnnr Celiko normal dediği alttaki dergerler bence hamilesiniz bariz bı şekilde doktora hamilelikten şüpheleniyorum dediniz mi acaba hamile olduğunuzu bildiğinizi mi zannediyordu
Sila41_ Celiko sağlık ocağında 1000 şn üstü ne hayırlı olsun diyorlar doktor bana da öyle dedi kadın doğuma gir canım hamilesin hayırlı olsun 48 saatte bir takip et kan değerini hcgyi 2 katı artıyosa sorun yok