Nurellaaaaaaa1212 geçmiş olsun . Stres yapma bu aylarda çoğu kişide bı gecikme adet dongusunde bı bozulma vardı.
Geçen ay da ben öyle oldum 10 gün geçti ama olmadım sonra soğan suyu falan içtim öyle atlattım zordu. Sende olursun daha.
Yok deneme falan değil tamam dersek olur ondan sıkıntı yok da eşim için biraz zamanı var heralde onlar bizden daha farklı etkileniyor tabi. Bı yandan da 6 ay daha bekleyeyim diyorum tam 1 sene dolsun diye. Öyle bı git gel benimki iste.
Hangi ilde ydin sen