Nnnn ben de tam sırt üstü değil ama arkamda iki tane yastıkla belimi yükseltip yatıyorum ayaklarım da çok şiş iki tane de orda yastık oluyor😂 gece uyandığımda birazcık kaymış oluyorum aşağı doğru ama yine de sırt üstü değil nefes almak zor olur sırt üstü😞