iremd-1798 elifbsraaa1 çizgi gözüküyor. Bende bu şekilde öğrendim. Şuan bebeğim doğdu ve 5 buçuk aylık oldu. Rabbim güzel haberler almanızı nasip etsin 🤲🏼 güzel haberlerinizi bekliyorum ☺️
nilsmomy elifbsraaa1 Bende sabaj yaptım artımed benimde boyle silik cizgi var gögle gibi, sizin merak ettim sonucunu sizde kan pozitif çıkarsa bende yarın vereyim kan😂
minikelebek_ elifbsraaa1 geçen ay hep bu markayı kullandım hepsinde pozitif verdi kan verdim sonuç negatif
elifbsraaa1 Onsekiz06 bat 18 canım. Adetim biteli 11 gün oldu ama adetim 3 gün oluyordu bu sefer 4 gün daha fazla sürdü , sonlara doğru açık kahverengi leke şeklindeydi. MR’a girecektim sabah iptal ettimx Şaşkınım akşam kan vereceğim
elifbsraaa1 iremd-1798 Maşallahh, Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah :) Tabii haber ederim
iremd-1798 elifbsraaa1 amin inşallah Allah razı olsun ❤️ Rabbim kalbinizden geçen tüm güzellikleri de size nasip etsin inşallah ❤️
nilsmomy elifbsraaa1 çok istemek değilde eğer varsa bilmek istiyorum merak ediyorum benim ikinci gebeliğim olucak olursa hayırlısı olsun nasip olmamışsa üzülmem ama😌 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
elifbsraaa1 nilsmomy Olsun niyetlendiğin şey sonuçta korunmuyorsun demekki istiyorsunn :) Rabbim isterse oluyor, inşallah bende birgün anne olucam :)
elifbsraaa1 minikelebek_ 2 farklı test var aslında. Saat 10:30′daki artimed diğerinin ismini unuttum evde kaldı