Hasrettt97 bana folik asit başlatmışlardı ama düzenli olarak kullanmadım yani bende kist vardı zaten 2 sene önce kist ameliyatı olmuştum yine ürediği için yumurtalık rezervim düşüktü ama kendiliğimden ikiz hamileyim suan, bence bu durumda iyi bir doktor bulabilmek çok önemli diye düşünüyorum benim psikolojik olarak doktor beni bitirmişti umudumu tam kestiğim zaman hamile kaldım biraz da kafada bitiyor bence