Merhabalar bebeğim 34 haftalık 28.haftada gebelik şekerim çıktı insüline gerek kalmadan diyetle kontrol altına alındı evde ölcüm cihazımla hergün kontrol ediyorum fakat buna rağmen hala suyum fazla ve bebeğim iri haftasına göre önde gidiyor. Su fazlalığı olup doğum yapanlar var mı ?