SevgiKyc Geçmiş olsun, bende gebeliğimin ilk aylarında çok çektim dişten. Her gece ağlar oldum, hatta çektirmeye razı oldum uyuşturmadan. Ancak doktor iltihap olduğunu ve mutlaka antibiyotik tedavisi gerektiğini söyledi. Gebelerin kullandığı b grubu antibiyotik kullandım. Şuan 40. Haftadayım bi sorunu yok çok şükür. Sizde doktor verirse mutlaka kullanın, iltihap daha çok zarar verir demişti.