Kızlar bugün idrarım bir anda kesildi. Çok sıkışmış gibi hissedip bir yandan da ağrıdan yapamadım. 12. Haftadayız. Sonra peçeteye kan geldi acil hemen doktora gittim. Sistit dedi doktor ilk kanamam çok azken şimdi biraz daha arttı peçeteyi doldurdu. Bebeğe de baktık iyiydi ama kanama canımı çok sıktı sistitte böyle çok kanama olur mu