Doğuma gidiyorum demiştim normal doğum olarak ilerleyen doğumum sezeryana döndü dün , bebeğim oksijensiz kaldı ve yoğun bakıma alındı , soğutmaya almışlar besleme yapmıyorlar böyle birşey başına gelen varmı kizlar nöbet geçirip getirmeyeceğini kontrol ediyorlarmis