Sla52 bana da akşamları oluyor canım bir arkadaş daha açmıştı onun safra kesesinde taş çıkmış o yüzden kaşıntısı oluyormus korktum öyle söyleyince yaptırınca yazarım tabi ki. İnsallah birsey çıkmaz kaşınınca ben badem yağı sürüyorum rahatlatıyo. Göbeğim olsa çatlicam onun belirtisi derim ama göbeğim de değil bacaklarım 😔 3ayı geçtim gebeliğimde bende