Dilaren Merhaba kızlar 35 haftaliğım açlik en fazla 95 tokluk en fazla nadir 200 çıkıyor son 1 ay kala insülin kulln dedi devlet hastanesi özel doktorum gerek yok diyor ne yapacağımı şaşırdım başına gelen varmı kullandınız mı