MerveBlentAydn Busraatakuk yok canım benim oğluşum olucak ilk Aydan beri bulantılar tiksintiler kusmalar bitmedi beş aylık olduk biz o yüzden o tür laflar sadece söylenti bence ☺
07Tugce07 Busraatakuk ben 3 ay boyunca kustum günde 5 defa çıkardığım bile oluyordu. Cinsiyet erkek 💙
OyaDrdnc Busraatakuk ekşi yemek tatlı yemek mide bulanınca bulanmazsa koz yada erkek cinsiyeti doğru değil 15 haftalığım hiç midem bulanmadı istifra etmedim ekşide yemedim ama prensesim olucak hayırlısıyla😀
AliEgeninannesi 25+6 dayim ve ara ara bulanti oluyor kiz bebekle alakasi yok bence bunyeden bunyeye oluyo cunku ilk haftalarda hic kusma bulantim olmadi ama neredeyse haftada bi kere bulanti vesayra oluyor..
Hatce06 Busraatakuk canım bunlara takılma 14+2 im benım hic bulantım kusmam olmadı dun oğlum olacağını ögrendım 😀ama arkadasım gece gündüz bulantı kusma yaşadı hep ekşi yedi Oğlu oldu😂 Cok merak ediyorsun cinsiyetini bend öyleydim cok sukur ögrendım hayırlısı olsun
Kedicikiz Arkdaşımın hiç bulantısı kusması olmadı kızı oldu. Ben 7 haftadan beri kusuyorum kızım olacak. Her insanın vucudu hamileliğe farklı tepki verir bunlar kıstas olamasın.
Zeynep_17 Btl Bizde yeni taşındık Batıkent batı sitesine. Eşim de asker Ankara’nın yabancisiyim. Siz de mi muayene ve doğum için Yenimahalle Yıldırım Beyazıta gidiyorsunuz ?
Sonay Busraatakuk yok cnm oğlumda arada bi kusardım ama yemek falan yerdim ikincide bulantım çok olurdu kız olcak ama onla alakası yok burda çevremde gördüğüm kadarıyla bünye meselesi benle hamile kalsn bi çok tanıdığım erkek. 😊 hiç bulantısı olmayan biri kız 😉