Normalde yan pozisyondaydı bugün gittigimde kafası aşağı baskı yapıyor hissediyor musun diye sordu doktor ancak bi baskı ağrı sancı olmadıgını söyledim arada karnım sertleşiyor toplaşıp geçiyor düzenli düzensiz takip etmedim ilk gebelik çok bilgim yok açıkçası, alttan bakmak istedi baktırmadım belki döner dedi haftaya tekrar gideceğiz, başına gelen var mı nasıl oluyor aşağı baskı yapıyor ama ben hissetmiyorum demek ki tekrardan döner mi yoksa öyle kalır mı neye dikkat etmek gerekir