marryece doktordan çalışabilir raporu aldım. 36. haftada başka bir branştan bir hafta rapor alıp işe gitmesem 37. haftada izne çıksam rapor aldığım bir hafta doğum sonrası analık iznime eklenir mi ? Bilgisi olan var mı
Lolli marryece 32 sonrası çalışabilir aldıktan sonra her hangi bir rapor alma durumunda çalışamaza döner raporunuz. 32 sonrası üç hafta çalıştınız 35. hafta bir rapor aldınız çalışamaza döner ve sadece üç hafta aktarmış olur doğum sonrasına.
07092024 Rapor alınca çalışabilir raporun çalışmaza döner diye biliyorum ama emin değilim yanlış yönlendirmek istemem