Guzelanne56 orkidemm_ gebelik varsa ya yerleşmedir ya düşük riskidir bunun en net cevabını doktorda ultrason muayene sonucu alabilirsin Bence aksatma gebelik varsa git en azından ilaç başlar doktor
orkidemm_ Guzelanne56 5+6 evet gittim de sıkıntı yok dedi yolk saç neyse o göründü kanama alanı vs yoktu zaten Progesteron kullanıyorum
orkidemm_ Guzelanne56 ne bileyim ya kanama da oldu 2 gün önce gittim doktor kan sulandırı içiyorsun o yapmış kes dedi baktı gayet iyiydi o zaten 1 dklık sürmedi o daha olmadı bir de ikizler ya
Suheyle1 Bol bol dinlenin kendinizi çok yormayın doktor sıkıntı görmediyse eger korkulacak hiç bişey yoktur 🙏🏻 kısa sürede geçer umarım 🤰🏻
orkidemm_ Suheyle1 dinleniyorum canım valla hep uzanıyorum su içiyorum ama işte sanki eski kan kahvemsi öyle yanş
Guzelanne56 orkidemm_ korkma canım benım hıc durmayan kanamam oldu hep o haftalarsa 2 gebelıgımde de ıkısını de dogurdum
Gunduzanne orkidemm_ hiç korkmana gerek yok. Ağrın sızın yoksa doktor bebekte sorun görmüyosa strese sokma kendini tutunurken yüzde 50 kişide oluyo