Eszr İdrar yolu enfeksiyonu için doktorum yazdı kullanan arkadaşlar var mı antibiyotik olduğu için tedirgin oldum
Guzelanne56 Eszr Ben kullandım hamileliğimde iki kere falan kullandım enfeksiyon zararlı antibiyotik değil Allah korusun ilerlemesi durumunda su kesesini patlatır
Eszr Guzelanne56 Guzelanne56 tabikiii daha önce kullanmadığım için kullananlara danışmak istedim 5 gün kullanmam gerektiği yazıyor