senasd0 Merhaba bat 1 Ocaktı adet olcak gibi kasıklarım ağrıyor ama hala olmadım eğer olursa ilk gebeliğim olacak. Herhangi bir belirtim yok belirti göstermeden de hamile olabilir miyim acaba
Minnakpopus senasd0 buradan bakınca bunu biz bilemeyiz test yapmalısın gününde geçmiş varsa hemen çıkar zaten
A14B05T senasd0 benimde tek belirtim regl sancısıydı hatta olmam gerekiyordu birkaç gün gecikti direk testimde 5 haftalık hamile çıktı bu belirti yeterli olur yap bence ☺️
senasd0 Test yapmadım bi belirti olmayınca negatif olur dşye korkuyorum bir kaç gün daha bekleyip yapacağım
Minnakpopus senasd0 günün zaten geçmiş neden daha bekleyeceksin ki çıkacak olan şuanda çıkar yap için rahatlasın bence
A14B05T Nygzzzz yani bende senin gibi negatif çıkarsa diye bekledim ama sonra pozitifi görüp kendime kızdım neden bekledim diye herşeye hazırlıklı olarak yap üzülmeni istemem olumsuz olursa herşeyin hayırlısı olsun
Sema0343 senasd0 belirtiniz olmayabilir ben suan ki gebeliğimde öylesine yaptım herhangi bir belirtim yoktu yaptım hemen çıktı bence sizde yapın aklınızda şüphe kalmasın.
Mucizelereinan1 Ben hamile olduğumu reglime 5 gün kala öğrenmiştim erken gebelik testi ile hakkınızda hayırlısı olsun
Aydemir00 senasd0 eğer yeni birşeyse hemen teste çıkacağını düşünmüyorum eğer teste çıkmasa kan verip öğrenebilirsiniz