Kızlar 38 haftalık olduk bugün tam pazartesi inşallah sezeryan olucam sabah az bişey teremyagi ekmeğe şurup yedim sonra başıma ağrımaya başladı tansiyonunu ölçtüm 13.4 çıktı normalde hiç yükselmezdi direk limonlu su içtim düştü ama son zamanlarda elim ayagaim yüzüm baya şişti şuan baya korkmaya başladım el ayak şişmesi tansiyondanmi acaba kaç kez ölçtüm hep 11 lerde cikiyodu ilk defa bugün 13.4 gordum