Merhabalar EN BAŞINDAN beri kız hissettiğim bebeğimi rüyalarımda sürekli erkek görüyor olmanın üzerine fetal dna sonucumuzda cinsiyet kız çıktı. Doktorumuzda gayet mutlu cinsiyeti ilan etti. AMA ULTRASONDA GÖRÜNMEDİ. Ve ben hala rüyamda ERKEK OLARAK GÖRÜYORUM. Boşuna mı evhamlanıyorum napıyorum net görene kadar inanmalımıyım. Test doğruyu söylüyormu. 😂