Hamide_00 ben 3 yıla yakındır kullanıyorum.benimki de b sınıfı. günlük yazan programı kullanıyorum. ilk aldığımda servisci pamuklular programını tavsiye etmişti ama o programlarda kıyafetlerimin bi kısmı çekti.günlükte öyle bi sıkıntı yaşamadım çok şükür. ama b sınıfı olduğu için muhtemelen elektriği cok yakıyo. ama öyle çok işimi görüyo ki o kadarına da razı geldik artık😊