Kızlar ben daha hamılelıgın basındayım 6 haftalık ben sureklı rapor alsam sıkııntı cıkarırmı bana iş yerim yani cok migdem bulanıyo kalktıgımda ıse gidemiyorum belkide gecicek bu gunler tabiki 9 ay boyunca rapor alamam ama ara ara alsam sıkıntı olurmu acaba bide markette calısıyorum 4 yıldır aynı yerdeyım şuan hamılelıgı ogrendıgımden beri sadece kasaya bakıyorum baska bı ıs yaptırmıyor arkdaslarım sagolsun o konuda sıkıntım yok.