Slhls Kızlar dolgu üstüne kaplamam vardı ve kaplamayla birlikte dişim düştü ve bi parça kalmış sanırsam, böyle yaşayan var mı diş kaybında ne yapıyorlar enfeksiyon riski olur orası boş olduğu için başından geçen var mı doktora gitmeden ön bilgim olsun
Burcuilker1 Slhls çok geçmiş olsın öncelikle. İki hamileliğimde de diş sıkıntısı yaşayan biri olarak söylüyorum ilk 3 ve son 3 ay müdahale pek etmek istemiyorlar dişçiye gideceğiniz zaman da önce kadın doğum doktorunuz dan onay kağıdı almanız gerekiyor sonra gereken müdahale ve tedavi uygunsa yapıyorlar 😌
Balbebek012 Slhls çok geçmiş olsun önce kendi kadın doğum doktoruna danış sonra duruma göre diş doktoruna gidersin
Meltem2910 Slhls ben 2.trimester döneminde dolgu yaptırmıştım doktorumun onayı ile , ilk 3 ay ve son 3 ay müdahale edilmemesi gerekiyormuş ikinci trimesterde ben bir sıkıntı yaşamadım
Burcuilker1 Slhls maalesef bana etmediler benim 20lik diş çekimi olması lazımdı röntgen çekemem daha önce çektirdiysen getir dediler oda yoktu diye antibiyotik kullandım sürekli nerdeyse 😞