1prens1prenses_ Eşim çalışıyor Sadece Başvurumu yapılması lazım Şimdiden mi doğunca mi Sadece doğum parası mi var?
akidesekeri 1prens1prenses_ emzirme ödeneğini alması için eşinin 120 gün sigorta priminin yatmış olması lazım. Canlı doğum sonrası aile ve sosyal politikalar bakanlığı müdürlükleri var oraya başvuru yapması gerekiyor. Zamdan önce 800 küsurdü şimdi ne kadar olmuştur bilmiyorum
Pnrrr Veriliyor tek çocuk 300 ikinci çocuk 400 TL di en son şuan ne kadar bilmiyorum bir de süt parası veriliyor oda 150 200 TL di ama şuan ne kadar bilmiyorum başvuru yapılmıyor kimlik çıkarıldıktan sonra bir kaç ay içimde PTT yatıyor
Kumsalzeyus akidesekeri süt parası 1000 küsur olmuş eşin hesabına yatar Tv ye çıkan para için de başvuru şart