Merhaba, bugun doktor randevum vardi. Bu hafta 7. Haftamdayim regli takvimine gore. İlk randevu 23.12.2024’teydi. O zaman doktor gayet hersey yolunda dedi. Bu arada hep vajinal bakiyor. Bugun de randevum vardi ilk randevudaki gibiymis gelismemis bebek. 2 hafta daha bekleyelim, bu eada kanaman olabilir vucut kendi atabilir, eger 2 hafta sonra gelismezse kurtaj yapacagiz dedi. Aranizda bu durumu yasayip bebegi gelisen oldu mu?